15 de gen. 2017

EL CEL GUANYAT © - EL CIELO GANADO ©




Diuen d'ells que tenen el cel guanyat
i d'ella que és el seu angelet d'argent.
Jo no crec en àngels ni en déus inventats,
però sí en la màgia del seu món encisat.
Per això sé que té un tros de cel als seus ulls
i un tros de nit dins els seus silencis. 

Jo no tinc cap cel guanyat, però sí un estel brillant
perquè el meu cel resta ben lluny dels meus somnis,
i la seva llum abraça milers d'universos,
amb milers de misteris entre constel·lacions mudes
que mai no acabaré d'abastar, malgrat els intents en va
d'arribar al més lluny de la seva aura abstracta. 

*********************************** 

Dicen de ellos que tienen el cielo ganado
y de ella que es su angelito de plata.
Yo no creo en ángeles ni en dioses inventados,
pero sí en la magia de su mundo encantado.
Por eso sé que tiene un pedazo de cielo en sus ojos
y un trozo de noche dentro de sus silencios.

Yo no tengo ningún cielo ganado, pero sí una estrella brillante
porque mi cielo queda bien lejos de mis sueños,
y su luz abarca miles de universos,
con miles de misterios entre constelaciones mudas
que nunca acabaré de comprender, a pesar de los intentos en vano
de llegar lo más lejos de su aura abstracta.
 
 
Barcelona, 15-01-17



 

 

 

1 comentari:

  1. Bellíssim,Gabriel.......................Arriba a tocar la pell de l´ànima.

    ResponElimina