17 de des. 2016

EM VAS PREGUNTAR © - ME PREGUNTASTE ©


 
 
Em vas preguntar
com podia agradar-me
llevar-me un dia gris i humit
de tardor, hivern, primavera o estiu.
 
Jo tampoc ho entenc,
podria ser que tinc l’ànima blanca,
com els núvols que m’acompanyen avui,
i em sento amb ganes de la teva escalfor. 

Sé que no ho entendràs,
no sentir els ocells perquè són a recer.
Silenci de la natura
empès pel pas de les estacions
amb trens que no s’aturen a recollir passatgers. 

Jo segueixo vianant d’aquest gris
un dia més, sense pausa,
pensant en el teu somrís, el teu mirar,
aquesta calor que li dónes al meu cor
i aquesta força per continuar entre els núvols. 

****************************** 

Me preguntaste
cómo podía gustarme
levantarme un día gris y húmedo
de otoño, invierno, primavera o verano.

Yo tampoco lo entiendo,
podría ser que tengo el alma blanca,
como las nubes que me acompañan hoy,
y me siento con ganas de tu calor.

Sé que no lo entenderás,
no oír los pájaros porque están resguardados.
Silencio de la naturaleza
empujado por el paso de las estaciones
con trenes que no se detienen a recoger pasajeros.

Yo sigo peatón de este gris
un día más, sin pausa,
pensando en tu sonrisa, tu mirar,
este calor que le das a mi corazón
y esta fuerza para continuar entre las nubes.

 

 

“Tots els drets reservats” – “Todos los derechos reservados”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada