7 de nov. 2016

No em diguis, amor © - No me digas, amor ©


 
 
No em diguis, amor
que quan un està sol
amb aquest silenci només romput
per una blue note,
no et sents com dins d’un núvol
de mar perfumat amb bemolls. 

No em diguis, amor
que no podem arribar
a beure del nostre clímax silent,
amb bombolletes de perfídia
i somriures maliciosos. 

No em diguis, no em diguis, amor. 

Seré sempre
un solitari rodamón del teu cos,
un devorador dels teus plaers,
mentre la lluna i el blues
m’acompanyin com dins d’un núvol
de mar perfumat amb bemolls. 

************************* 

No me digas, amor
que cuando uno está solo
con este silencio sólo roto
por una blue note,
no te sientes como dentro de una nube
de mar perfumado con bemoles.

No me digas, amor
que no podemos llegar
a beber de nuestro clímax silente,
con burbujitas de perfidia
y sonrisas maliciosas.

No me digas, no me digas, amor.

seré siempre
un solitario vagabundo de tu cuerpo,
un devorador de tus placeres,
mientras la luna y el blues
me acompañen como dentro de una nube
de mar perfumada con bemoles.
 
 
"Tots els drets reservats" - "Todos los derechos reservados"
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada